Custom web design // Web development

Money-How

O PROJEKTU

Vizualna prenova finančne novičarske platforme z izrazito osebnostjo.

Z Marjo Milič in ekipo Marketingo smo prenovili spletni portal Money-How - vsebinsko bogato platformo o osebnih financah in investiranju z enim najmočnejših finančnih podkastov pri nas. Blagovna znamka je rasla, vsebine so postajale kompleksnejše, pričakovanja uporabnikov višja. Obstoječa stran pa tega več ni dohajala.

V sodelovanju s podjetjem Marketingo, ki je poskrbelo za SEO optimizacijo, smo zasnovali celostno prenovo: od osvežene vizualne identitete do izvedbe celotne spletne strani. Prenovili smo strukturo vsebin, poenostavili uporabniške poti in v ospredje postavili podkast – osrednji komunikacijski kanal platforme.

Prenova je zraven vizualne nadgradnje zahtevala tudi vrsto tehničnih rešitev – od celovite prenove uporabniškega portala do zaklenjenih “Money-How Friends” vsebin, spletnih delavnic in uvedbe naročniškega modela.

“Funky, a funkcionalno.”

Marjina želja po spletni strani z več karakterja se je prelila v oblikovno drznejšo zasnovo z jasno informacijsko arhitekturo. Nova podoba ohranja kredibilnost, a odpira prostor za več svobode v njenem izražanju.