Drive-in logo

Za Drive-in.si, ki ponuja storitve uvoza avtomobilov, smo ustvarili celovito vizualno identiteto, skupaj z vzpostavitvijo po meri izdelane spletne strani, produktnim fotografiranjem in vodenjem socialnih omrežji.

Področja dela:

Branding, Spletna stran, Fotografiranje v sodelovanju z amasej.com

BRANDING

Vizualna podoba je bila zasnovana na način, da že sama po sebi izraža športnost in profesionalnost s sodobnim pridihom. Pri oblikovanju responsive logotipa smo želeli, da se dobro postavljeni temelji delovanja blagovne znamke s ciljno skupino skomunicirajo na pravilen način in da barvna shema v tem primeru deluje le kot podporni element.

SPLETNA STRAN

V sklopu zastavljene vizualne identitete smo po individualnih željah in potrebah vzpostavili tudi spletno stran, ki deluje v skladu z začrtanimi smernicami blagovne znamke. Integrirali smo tudi informativni izračun stroškov uvoza, ki odjemalcu olajša nakupno odločitev in tako posledično tudi izboljša uporabniško izkušnjo. 

FOTOGRAFIRANJE

Ker slike povedo več kot tisoč besed, smo poskrbeli tudi za primerno produktno fotografiranje, ki smo ga implementirali tudi na ustrezna socialna omrežja. Tako je zgodba, ki smo jo izpisali že v začetnih fazah projekta lepo predstavljena na vseh komunikacijskih kanalih skozi katere teče rdeča nit zastavljenih ciljev.

Fotografiranje smo opravili v sodelovanju z amasej.com