Preoblikovali smo celotno vizualno identiteto majhne, butične destilarne Svarog, skupaj s celotno embalažo. Pri oblikovanju zasnove smo se želeli osredotočiti na staro legendo o Svarogu – staroslovanskem bogu ognja, kovaštva, neba in sonca.

Področja dela:

PREOBLIKOVANJE VIZUALNE IDENTITE IN EMBALAŽE

Fotografije: whynot.si

PREOBLIKOVANJE VIZUALNE IDENTITE IN EMBALAŽE

Ker Svarog predstavlja moč, pogum, skrivnost ter povezanost med nebom in zemljo, smo želeli, da to pooseblja tudi vizualna identiteta oz. embalaža steklenice. Povezava med nebom in zemljo, med ognjem in kovaštvom ter med soncem in življenjem je zato predstavljena s črtami, ki potekajo čez steklenico in se ob pravilni svetlobi tudi nežno svetijo. S temnimi barvami in svetlečimi detajli smo želeli ustvariti povezavo s kovaštvom, stik z naravo in minerali. Vse skupaj predstavlja legendo, da je Svarog skoval sonce in ga postavil na nebo, Slovanom pa dal klešče, iz katerih naj bi se razvilo kovaštvo.

Uporabili smo moderno in minimalistično sanserifno tipografijo, ki skupaj z enostavno barvno shemo izraža osnovno idejo, za diferenciacijo znotraj različnih okusov gina pa poskrbijo barvne nalepke na pokrovu steklenice.

Pri razlikovanju med štirimi steklenicami različnih ginov smo tako želeli razmejiti gine po barvah z različnimi barvnimi pokrovi. Vsaka od barv predstavlja drugačen pomen, ki temelji na legendi o Svarogu.

Oranžna – ogenj,

Rumena – sonce,

Modra – nebo.

Z žafranovim ginom pa smo želeli dizajnu na subtilen način dati bolj prefinjen občutek, da bi še bolj poudarili, da je gin v višjem cenovnem razredu in v količinah “omejene izdaje”.